poniedziałek, 8 października 2012

Jesienne Smaki Warmii w Dobrym Mieście




Jury pracowało w dwóch składach :
1. Karol Okrasa, Małgorzata Jankowska-Buttitta, Grażyna Kondek - ocena dań z ryb i przysmaków z kresów kuchni warmińskiej
2. Elżbieta Dziemiodowicz, Alicja Siteń, Anna Krech - ocena słodkości i weków


 Artur i Tomek a powyżej ich dania knedle i faszerowany szczupak ;o)


 chociaż początkowo byłam sceptycznie nastawiona do imprezy ale kibicowałam Arturowi i Tomkowi okazło się że całość była dobrze zorganizowana a wystawców którzy chcieli pochwalić się swoimi specjałami był naprawdę dużo co mnie bardzo ucieszyło- jedna uwaga: wg mnie za dużo było "imprezowego hałasu" a podczas degustacji dań występy na żywo zagłuszały "wszystko"... co raczej przeszkadzało w ocenie smaków... 
ps nie cierpię głośnej muzyki podczas spożywania posiłków
 Karol Okrasa - miło mnie zaskoczył, jest bezpośredni w kontakcie "na żywo" bez żadnego zadęcia z fajnym poczuciem humoru ;o), a przede wszystkim wypytuje o wykonane dania, składniki i sposób przygotowania. Bravo !

"taak wiem że jestem sympatyczny" ;o)


"no i co my tu mamy?"
 Artur na spowiedzi...
yhym...
"a posoliłeś to ?"

ohoho! akurat... ;o)

"coś mi się nie chce wierzyć"... ;o)

"więcej tego nie spróbuję " ;O)


 Pani Małgorzata Jankowska Buttitta jest autorką ksiażki "Niezapomniana kuchnia Warmii i Mazur"
polecam blog P.Małgosi:  www.frytyrity.blogspot.com

ummm...
"nono jeszcze kilkanaście lat praktyki i będzie lepiej..."
"niestety dla was nagórd nie mam" ;o) ;o/
więcej na:   http://warminskizakatek.com.pl/wz/index.php?site=aktualnosci/aktualnosci


i ja też wystartuję w przyszłym roku ! ;p) o!