poniedziałek, 16 grudnia 2013

warzywne paczuszki



 
 pyszne warzywne przedświąteczne paczuszki może nieco azjatyckie ale przełyka się je z wielką przyjemnością ;)  i bardzo proste w przygotowaniu ( warzywa możemy przygotować wcześniej );

potrzebujemy: papier ryżowy i warzywa, smażymy każdy rodzaj w osobnych porcjach na bardzo rozgrzanej patelni z oliwą tak aby były chrupiące, użyłam: marchewki, korzenia pietruszki i selera, papryki czerwonej i zielonej, osobno przygotowałam kapustę pekińską udusiłam ją na oliwie z odorobiną oleju sezamowego, przyprawiając solą, pieprzem, chili i czarnym sezamem - dodałam wcześniej już namoczonych glonów i odrobinę makaronu ryżowego całość skropiłam obficie octem ryżowym;
do płaskiego naczycia wlewamy odrobinę ciepłej wody, moczymy chwilkę płaty ryżowe, wyjmujemy je nakładamy farsz wedle uznania i zawijamy, są od razu gotowe do podania, pysznie smakują z sosem sojowym, możemy je jeszcze przysmażyć ale uważajmy bo paczuszkowy papier jest są bardzo delikatny
 
ps dziękuję Cioci z Ameryki za dary ;) które już jak widać wykorzystuję
pozdrawiam Agnieszko !