niedziela, 13 października 2013

zapiekana marchewka z grzybami leśnymi i boćwiną











  listki boćwiny o przepięknych odcieniach czerwieni i pomarańczu, zieleni... od buraczków różnią się tym że jadalną częścią są tylko liście i łodygi; kilka szalotek wrzuciłam do rondla na rozgrzaną oliwę wraz z łodygami, osobno podgotowałam marchewkę ok.10min, następnie w naczyniu do pieczenia ułożyłam kawałki marchewki, następnie lekko podsmażoną cebulkę z łodygami boćwiny i pokrojone surowe grzyby, skropiłam jeszcze oliwą, doprawiłam solą, czerwonym pieprzem, słodką papryką, ziołami prowansalskimi, liść laurowy i wstawiłam do piekarnika na ok 30min, po tym czasie naczynie wyjmujemy i dodajemy ostatnią część czyli liście boćwiny delikatnie je mieszamy i pieczemy ok 10-15 min danie gotowe i pyszne !