środa, 7 maja 2014

wegańska pizza pietruszkowa

oto dąbrowka rozłogowa jej pięknymi kwiatkami możemy dekorować potrawy, są lekko gorzkie w smaku; w ziołolecznictwie roślina o właściwościach ściągających, lecząca rany, chamująca krwawienia;


czosnek niedźwiedzi i pasta z oliwek

szybka pizza - w dodatku na gotowym spodzie ( jeśli macie czas możecie ciasto przygotowac sami - ja je kupiłam );
uwielbiam natkę pietruszki używam jej w wielu daniach bo jest przepyszna i zdrowa; tutaj przygotowałam sos do pizzy, użyłam: cały pęczęk natki, oliwę z oliwek, kawałek rozkruszonego wędzonego tofu, sól, czarny pieprz, 2 łyżeczki płatków drożdżowych wszystko zmiksowałam i rozsmarowałam na spodzie, pomidorki, suszone zioła: bazylia, oregano i możemy zapiekać 15-20 min w piekarniku rozgrzanym do tem 180st.; druga opcja to pasta z czerwonych oliwek ( gotowa ze skelpu ) + czosnek niedźwiedzi macerowany w oliwie + mój sos pietruszkowy + pomidory = pycha !




czosnek nieźwiedzi w oliwie - prezent od Kasi i Michała - dziękuję ;)